Fy bubblan vad jag .....

.... är less denna kyla, nu vill jag ha vår och lite varmare.
Kommer ni ihåg förra året i Januari ?? Då hade vi minsann
plus grader många dagar men de var ju inte bra det heller :-))

Nå värme kommer jag att få i maj i alla fall för då är det dax
igen att åka 2 veckor till Turkiet, fy fan vad skönt de ska bli.
Det är så härligt att börja våren/sommaren i Turkiet, sen jobbar
man några veckor till och sen börjar man sin sommar semester.

Igår fick vi in ett så sött akvarium till jobbet som jag helt enkelt
inte kunde låta bli att ta med mig hem, en liten men fin sak.



Passar perfekt på min köksbänk :-)) lite hightec modell men jag tyckte
om den och det är lite charmigt med ett akvarium i köket. Som om jag
inte har nog med djur men dessa behöver man inte gå ut med .-))



En sån här har jag oxå skaffat mig, eller de är ju ett tag sedan och jag
förstår inte hur jag har klarat mig utan en sån tidigare ... såååå nöjd
och en så rolig pryl för en prylbög som jag :-)) du kan ju göra allt på
den. Bank ärenden, surfa, farma, msn .... jaa precis allt du kan tänka
dig, du bestämmer ju själv vilka " apps" som du vill ha i din telefon och på
så sätt anpassar du ju den efter dina egna önskemål, som en mini laptop.
Har ni ingen än så gå och köp en :-))



Så här kallt tycker Alice att de är, damen går inte ut i onödan och här
får jag ju samtidigt visa hennes så söta löp byxor :-))



Molle fryser ju aldrig utan den är jag som tycker de ser så kallt ut när
man inte har någon päls så han får minsann snällt gå med sin morgonrock :-))



Till och med Mille har fått på sig en tröja :-))






Pensionärerna vill inte heller vara ute så mycket när de är kallt. Kom
precis på att alla hundar utom Mille fyller år i Februari så vi säger
GRATTIS MALTE MANNE och MOLLE. Mille fyller i November och lilla
Alice har fyllt i Januari.



Manne fick följa med och jobba igår och snälla Jasmine var ute och
gick med honom hur länge som helst .... tack Jassu :-)) och han var
helt slut när han kom hem. Bor man på landet och får vara i storstan
en hel dag och på en så lång promenad då är man trött.



Den här bilden tycker jag är så fin på pensionärerna, så gråa
och söta är dom.



Inte tror ni väl någon av dessa prinsar/prinsessa går ut när man kan
ligga och mysa i kojan där de är varmt :-))

Nä nu har jag visat ett litet livstecken från mig så nu ska jag återgå
till att inte göra något speciellt.

Ha de bra i kylan tills nästa gång.

Tjingeling

Kommentera här: