Oj vad det är härligt när det är vår.

Hej.

Visst är det skönt nu när solen skiner och börjar värma ? Och snön är snart borta ... härlish :-))

Jag fick lite vår inspiration förra veckan och var och shoppade lite blommande blommor för de
känns så vårigt och somrigt då i fönstrena.



Visst blir man glad :-))



Så fint med blommande blommor, så länge man lyckas hålla dom vid liv så att säga.



Valborg kom och gick, var ju så tråkigt väder så inte kände man för att grilla ... inte jag i alla fall men vi
for en sväng för att kika på majbrasan men sen for vi hem och gjorde inget speciellt.




Var i Luleå med Jeppe förra veckan  och vi var givetvis in på Dollar Store en sväng men jag hittade
inget speciellt ..... lite godis kommer ju alltid med och jag tycker dom har ett smidigt system ... man får fylla en
burk med vad man vill för 20 kr och då gäller de att mangla så mycket som bara går.



Jag lyckades rätt bra tycker jag :-))




Virkmanin fortsätter och boken jag beställde har kommit så nu har jag lite nya projekt och några är klara.



En liten pryttelytt korg till köket, där lite skräp får plats .-))



En hängkorg till mina dreads grejjer :-))



Här är en kudde till kökssoffan klar, ska bli två stycker så det gäller att ligga i.



Idag blir de hunddag, klor ska klippas och dom ska borstas sen blir de lite städning innomhus och tvätt som
ska tvättas ... jag menar man är ju aldrig sysslolös ... eller hur ??





Detta ska föreställa två hundar :-)) kommer ni ihåg den där Synsam reklamen ?? Då en gubbe sitter fast
på en annan gubbes rygg ?? Precis så är Alice med Molle *asg* Molles ryggsäck. Där Molle är finns Alice.

Nä nu en kopp kaffe sen måste jag sätta igång så något blir gjort.

Ha de bra i solen.

Kommentera här: