....... kunde inte låta bli

..... att köpa den här fulsnygga lampan från Ikea när
jag var och kompletterade lite till köket som jag glömde
sist vi var.

Ta Da ....



stor som bara den  ca 80 cm i diameter och ett piller göra, 160 st
maskrosor som skull tryckas fast men den var lite cool .-))

nä nu ska mocca rutorna få glasyr på sig och sen blir de kaffe och mumsa
några kakor och göra ingenting.

Sa jag att försöker sluta röka .... har inte rökt sen kl. 00.00 på Nyårsafton
så vi håller tummarna att jag lyckas sluta.

Tills nästa gång !!

Tjingeling

Kommentarer:

1 kajsa:

Vad duktig du är som försöker att hålla igen på rökningen! Lampan är verkligen maffig! Här skulle den gå sönder direkt...många barn...Men fin är den!

2 Åsa:

Jag är ganska nöjd hitills. både med lampan och med rökningen ... är nu inne på min 5.e dag utan cigg och det går förvånande bra.

Kommentera här: