Akvarium nr 4 .:-))


......... törs nästan inte skriva de men jag har köpt ett till akvarium, det är ett akvarium
som jag har fluktat efter hur länge som helst och det är för att den är så snyggt brun
passar perfekt i mitt vardagsrum och den är så snygg ... och den är ganska stor... om man
jämför med dom jag har nu och den kommer på Torsdag  :-)) då börjar det roliga, nämligen
att inreda den.




Fiskarna till den är klara men allt annat står ännu öppet så jag får klura lite och diskutera
lite me Päivi vad hon tycker och tror att jag kan ha i den så inte fiskarna äter upp allt fint .-))



Idag är jag ledig, det började bra med strålande sol och fågelkvitter .... nu har de börjat regna men
de gör inte mig så mycket för då tinar de bara fortare för jag vill verkligen få bort all snö så jag kan
börja kratta och göra fint på gården. Finns väl inge mera deprimerande än vårskräp och smuts, allt
är så skitigt och stökigt precis överallt inte bara här utan på stan efter E4a.an överallt finns de skräp
och det är svart och skitigt så hoppas de tinar fort och att gräset börjar växa :-))) kan inte vänta tills
den riktiga våren och sommaren är här.



Nu hör jag att Tobbe kommer in på gården så nu ska vi äta, sen blir de väl att göra ingenting men
det behövs känner jag ..... har drabbats av någon vårtrötthet för jag tycker jag är trött hela tiden fast
jag sover bra så känner jag mig aldrig utvilad.

Ha de bra tills nästa gång.

Tjingeling

Kommentarer:

1 Päivi:

Ååååååååå ! Den är såååååå fiiiin !!! ;)

Vill oxå ha men, vart fanken ska jag ha den ?!? I hallen ? Toa ? asg

2 Sara:

Åsa åsa åsa ...... :-)))

3 Petra:

Nä men oj vad snygg det är .-)) kul med ett lite större akvarium oxå, vill oxå skaffa mig ett. Ha de bäst.

4 Sussi:

Jaaa, vad säger man. Men snygg är den måste jag ju erkänna ler men nu har du snart fullt hus eller de hade du väl innan oxå.

5 Monica:

Men oj vad snygg :-))

Kommentera här: