God kväll :-)

Idag har jag gått på halvfart och det är helt självförvållat :-) den här gamlingen
skulle ju så stort fara på Twincity festivalen och det gjorde jag oxå ....  men
orutinerad som man är så mår man som man förtjänar. Men roligt hade jag
i alla fall och jag höll ju igång från 17 - 03 så de var inte illa pinkat för en sån
gamling som jag.

               

Markus Fagervall var först ut på scenen, redan kl. 19 började han så de var tidigt.



Sen måste jag visa vårt nya fordon ... en efterlängtad sådan !



Ta daaaa !!! Det gick som en dans att klippa gräsmattan den här gången
det var till och med kul, det var som att köra en go cart :-)



Lite mera fordon, men av ett lite tristare slag ..........................



min nya fina bil är krockad, det blev ganska mycket på den fast det inte gick
i hög hastighet .... och det var inte jag utan min kära lilla son som krockade
vid gamla Ica Maxi när bilen framför körde in till höger och Jesper trodde han
skulle parkera där och vips så drog killen en U-sväng och Jesper stod på bromsen
men till synes hjälpte det inte .... spännande att se hur försäkringsbolaget resonerar
om vems felet är, för mig känns de ju solklart att man inte bara kan dra en u-sväng
utan att titta om det är någon bakom och ingen blinkers eller nåt men dom kan lika
gärna tycka att bakvarande bil ska vara observant ... men men vi ser vad som händer
och de är ju bara plåt och den är redan på verkstan så den fixas och blir som ny igen
och jag har ju en sån här fin bil att köra med under tiden.



Min fina hyrbil, nog är det bra att ha bra försäkringar ... man ringer bara några
samtal så är bilen på verkstaden och hyrbilen på plats.
Det var som att hoppa in i min egna bil eftersom den ser precis likadan
ut invändigt förutom att det inte är en kombi :-)



Nä nu ska jag fortsätta små sosa här, det är väl i princip det enda jag har
gjort hela dagen ...... små sovit och ätit och sen sovit igen ... herregud är det
så här det alltid kommer att vara efter en utekväll när man har uppnått denna
ålder :-) tur i så fall att man dricker så sällan.

Ha de bra gott folk.

Tjingeling

Kommentarer:

1 Anna:

Hehe, läste att du vart ute på dåligheter :) kul, det var ett bra tag sen jag gjort nått sånt. Jag har ju väntat på den förbannade premiären av sportbaren men den ser ju inte ut att bli av i år!!!

Ooops, det du oroade dig ang bilen hände. Men det var ju tur att det inte blev värre och att inte Jeppe blev skadad.



Japp tvätten gick bra, inte alls som tidigare även om det fanns att dra in, jag har ju så jävla glidigt hår. Bak såg jag som vanligt inte vad jag gjorde men drog in det jag hittade. Men nog var det stor skillnad att tvätta det nu. Sen gillar jag ju när det känns mjuka och det är så härligt utan "skit" i det. Ska gelea lite nu och vaxa om ett par dar men jag drar mig nästan för jag tycker de är så sköna utan :)

Hur mår dina dreads?

2 Anna:

Aha, då ska jag ta o beställa lite dreadpeppar. Jo det verkade skit bra när jag var o kolla på dreadheads filmer på nätet.



Vilken dag passar dig att byta snoddar? Hur är du ledig eller orkar du efter jobbet, du har ju oxå rätt mastodonta dagar. Säg när det passar dig så kollar jag hur jag o Danne e ledig. Har du själv nå snoddar alls nu?

Kommentera här: