Skön Söndag med fint väder !

Idag har det varit ett fantastiskt fint väder, lite kyligt men skönt med sol.

Jag har i princip inte gjort så mycket nyttigt idag mer än det nödvändigaste
och jag har inte ens behövt rasta hundar idag för det har den här kära
vovven gjort åt mig !



Amin har varit på besök och då är det fart och fläkt på alla hundar !!



Så här har det sett ut i några timmar på min gård och jag behövde bara
sitta på bron med kaffe i handen och titta på .... skönt för en gångsskull.



Det har busats och busats, man märker att Manne njuter av en lite större
kamrat emellan åt och tacka för det .... han måste ju få lite motstånd.



Här brottas det för fullt.



Va rolig vi har !!



Den tjocka kinesen var med dom stora grabbarna nästan hela tiden han
tror nog att han oxå är en vinthund men bara av en annan sort :-) hmm
vilken sort det nu skulle vara låter vi vara osagt



Här försöker kinesen få igång Amin som står och hämtar andan !



Jag orkar inte springa mera, måste ligga en stund .... men det varade inte
så länge.



Upp igen och jaga nån av hundarna .... !!



Mina fina vovvar



Man blir törstig av att busa så det gick flera liter vatten !



Så här höll dom på i ganska många timmar så nu sussar mina 4 benta
som stockar och matte har inte motionerat alls



Det var allt för idag, nu ska jag fortsätta göra ingenting så att jag orkar med
en ny arbetsvecka som börjar i morgon !!

Till nästa gång

Tjingeling

Kommentarer:

1 Rebecca:

Vilken mysig hunddag ni har haft :-)

2 Sussi:

Det ser så härligt ut när dom springer och jag diggar bilden när kinesen försöker hänga med dom stora killarna ..ha ha ha

Han är ju för härlig.

3 Kajsa:

Alltså...vilka vovsingar är dina?

4 Anonym:

5 Monica:

Härliga "farthundar" du har!

6 Åsa jälv:

Kajsa: Den vita salukin Amin är inte min men resten av gänget är mina :-) jaaa jag är tokig jag vet :-)

Kommentera här: