Slarva.

Nu märker jag att jag börjar slira igen med bloggandet, men ibland så händer de inte
så mycket så att de finns nåt att skriva om ... mitt liv är tyvärr inte så händelserikt :-))
hundarna mår bra, Melwin växer så de knakar och blir busigare och busigare för var
dag som går .. både på gott och ont :-))

Igår var jag och Jeppe och tittade lite på ikea och han hittade det han ville ha, ett svart databord
som hette Micke .. den var bra för man kunde bygga den hur man ville och han ville ha en liten
hurts till så att den blir lite större. Inflyttningen kommer närmare och närmare, så kul för honom
att få bo själv och få bli lite vuxen och göra alla dom här tråkiga vuxen sakerna som att tvätta
och laga mat .-))

Tobbe är borta nästan hela veckan så jag lär leva på mackor, de är så satans tråkigt att laga
mat åt en själv, hade jag varit singel så hade jag nog sett ut som en limpa för jag hade nog
aldrig lagat mat tror jag ... eller varit en bastant kvinna som levde på skräpmat *asg* lika bred
som hög.

I morgon har jag en liten special dag, börjar igentligen kl 10 men jag åker dit när fiskarna kommer
så jag inte behöver göra en 12 timmars dag för de går ju inte nu när Tobbe är borta och jag vill
hellst lägga i fiskarna själv .. underlättar för alla för jag vet ju vad jag har beställt .. eller borde
veta de i alla fall .-D

Månne jag skulle ta och bre mig en macka, kurrar lite i magen = tur jag älskar bröd.

Vi hörs och syns !!

Kommentarer:

1 Kajsa:

Men människa då! trodde jag skulle få se mer dunbollekort här på din blogg...

Kommentera här: