Satan i gatan vad kallt det är ute.


....... måste få gnälla lite, usch och fy vad kallt det är ute ... REDAN ???
Man bävar ju sig för resten av tiden om det är så här kallt redan, less är jag så jag vet inte hur jag ska stå ut
ända fram till April. Här kommer ju våren först då, tyvärr.

Här går allt bra med valp och Milton saknaden, 2 veckor har gått sen han lämnade mig och de svider som
fanken ännu men livet går vidare, jag kan le när jag ser bilder på honom och minnas hans galna upptåg och flin utan tänder.

Idag har stor hunden också varit med på jobbet, han är måttligt road men han säger inte så mycket.

                               

Som ni ser så " chillar " dom bara .-D, lill valpen är jätte duktig .. säger inte många pip när han "jobbar".
Detta är den största buren vi har på DM och Manne får ju plats men inte mycket mera än så och de är SÅ
bra att lära dom ha " tråkigt " och så bra att lära som att man måste vara i en bur ibland. När man minst anar det så måste dom vara i en och vad händer om dom aldrig har varit i en ??? Inte kul, vare sig för dom eller dig.

Alice har fått sig en genom gång, hon var lite hårig om man nu kan säga så om henne ... jo jag kan. Hon ser ut som att hon har rabies när hon får dom där fula ståna i ansiktet, men nu är hon fin igen, i alla fall nån vecka.

                      

                                                   Lilla prinsessan på ärten :-D


Alla kommer bra överens tycker jag, visst tycker gamlingarna att han är lite jobbig ibland när han får sina
kvälls ryck men dom går ju över, lite damp måste man ju få ha så man orkar sova hela natten.

                     


                                              Det finns plats bara man vill.



Nä, nu ska jag glo lite House och sen ska jag gå och fortsätta läsa min Mankel bok, Kinesen. Den är bra för er som inte har läst den. Åk och köp den eller meddela så får ni den av mig när jag har läst klart den.

Over and out.

Kommentera här: