Men att det blev kallt.


Tänk att det bara small till och vips var den en herrans massa minus grader, så trist.
Jag hatar verkligen vintern ... och ändå bor man här. Går som inte ihop. Mina små
hundar är som på G i ide så dom kommer man att återse i Maj ungefär .. dom hatar
vintern lika mycket som jag, bara Manne som tycker om den.

Idag var jag hos sjukgymnasten och fick någon varm kräm som hon satte på min
axel och efter de så fick jag sitta med is i 10 minuter, hjälper inte de så är det dax
för min kortison spruta igen ... inte för att den heller hjälpte sist jag fick den. Tänk
att en sån liten led i en axel kan göra så ont, man är handikappad vissa dagar när
den är som värst ... ont ont ont och inte är det lättare att vi på DM lyfter flera flera
hundra kilo i veckan.

Nä nu ska jag gå och koka lite kaffe och sen hoppa under filten i soffan och göra 
kineserna sällskap .-D



En så trött Alice .-D, en Molle rumpa.



.... rumpan tillhörde denna kropp.

Tydligen tufft att vara kines när man är så här trött.


Vi hörs och syns.

Kommentarer:

1 Sussi:

Alltså, kan man säga att en kines är söt ?? Hmm, dom är verkligen ful snygga :-D

Kommentera här: