Jaaa, då var dom två lediga dagarna till ända.

Det var dom de, och överaktiv som jag är så kan jag ju inte bara vara utan då var det
dax att börja renovera min superduper stora toalett .... alla som varit här vet hur pytte
liten den är .. den är väl 60 bred och 150 lång så de är inte många cm man har där inne
att röra på sig, man gör de man ska och sen går man snällt ut igen .-D

Den var ju röd och svart tidigare, 2 väggar röda och 2 väggar var svarta men nu var jag
less på det så jag åkte och köpte färg och en sån där latmans kakel, jag hade ju inge kakel
ovanför kranen och de ville jag ju absolut ha den här gången.



Bara såga till rätt storlek och limma på plats, hur enkelt som helst .-D



Eftersom den är så fruktansvärt liten så blev det mycket ljusare nu när väggarna
är vita. Klistermärks tokig som jag är så kunde jag ju inte låta bli att klistra på
lite fötter som är och går uppåt väggarna.



Dom gjorde mycket dom där små fossingarna .-D

Alltså den är så liten så det går nästan inte att fota, när jag ska ta foto på den
inbyggda hyllan så  har jag handfatet i ryggen så jag ser ut som en banan bara
för att jag ska komma så långt bort som möjligt för att få med allting .-))



Hade inte dessa inbyggda hyllor funnits så hade det inte funnits någon förvaring
alls, men dom är så smala hyllorna så man måste ändå ha allt i korgar och
extra plats hänger på väggen med några korgar som man kan ha plytterlytter i.



 
Annars har jag inte hunnit göra så mycket på mina lediga dagar mer än toaletten,
idag var jag och köpte en svartvit fluffmatta som Tobbe skar så de blev som en
heltäckningsmatta .... så summa kardemumma ..... är rätt nöjd med mitt toa projekt.



Mjukt och skönt för fossingarna :-D

Hade tid hos sjukgymnasten idag oxå så jag for dit och fick min värme / kyla behandling
och det är alltid skönt timmarna efter men sen börjar värken sakta men säkert komma
tillbaka. Men det är väl så när man börjar bli gammal .-))



Nu blir de att försöka få bort vitfärg från håret, såg att de fastnat en hel del i det oxå
så det får jag pyssla med medans jag försöker slöa i soffan. Senare i kväll så blir de
kaffe och ostkrokar och idol, Tobbe är på hockey så jag får välla i hela soffan alldeles
själv.



Hittade en fin tavla på IKEA när jag kutade in där och köpte lite nya toa prylar.


Ha nu en trevlig fredag kväll och en trevlig helg allihopa, en annan ska jobba hela långa helgen !

Tjingeling

Kommentarer:

1 petra:

Vad fint de blev .-))

Du e tamme fan den mest aktiva person jag känner, tror aldrig jag sett dig flöffa i soffan .-d

2 Sussi:

Oj vilken skillnad, vitt är ju alltid vitt. Säkert blev de ljusare, men den var ju mysig innan oxå men det är alltid kul med förändringar och lite gör så mycket.

3 kajsa:

Så fint du gjort! Vilken inredare du är!

4 kajsa igen...:

Hur funkar en bakmaskin? Har du fortfarande ditt eget hår i dreads? Hurdan laptop har du köpt?

Kommentera här: