Sommar värme=underbart.

Oj oj oj vad varmt vi har haft idag :-)) så skönt.
Efter jobbet åkte jag hem och oljade snabbt in verandan, det är nåt jag tänkte göra
sist jag var ledig men tror ni inte att de regnade då ... men nu är det gjort ... skönt.

Gojjorna åkte oxå ut, man riktigt ser hur dom njuter ... lite avig var Charlie i början
men snabbt kom han på att detta är ju det bästa som finns.



Kolla in Charlies ögon ... ha ha ha. Något uppspärrade .-))



Men Märta den pajasen, hon tyckte livet var toppen direkt.



Finns de nå bättre än att äta tomat i solskenet ........ !!



Lite skillnad på sommarburen än den som är inne, så nog ska dom få njuta så många dagar de bara går.



En ny firre har oxå fått flytta in hit under veckan, den var så ful snygg så jag kunde inte låta bli.



Se, den har svarta läppar och den ser så ledsen ut :-)) men visst var den söt ??


Har ju haft lite problem med det stora akvariet, de har som aldrig blivit klart vatten så jag gav upp
och investerade i en ytterpump .... herregud vilken skillnad det blev.





Har börjat ge hundarna en ny sort mat, Royals nya som ska vara bra för hud och päls ... ska bli intressant
och se ifall kineserna får vacker hud ... ha ha ha. Alice är ju lite prickig och bubblig på benen så vi ska studera
ordentligt om det händer något på henne.






På Lördag blir de lite party, tyckte de var dax ... har inte varit ute sen annandagen .-))
Vi ska gå på Sportbaren och mässa lite Entricote och dricka lite öl, det ska bli mycket trevlig.



Nä nu ska jag gå och koka lite kaffe och ladda inför Sveriges hockey match.

Ha en fortsatt trevlig vecka.

Kommentarer:

1 Kajsa:

Fisken var väldigt ful...så ful att den var söt! Peruk på huvudet och svartmålade läppar...<3

2 Sara:

Ha ha fy fan vad ful fisk :-)) men de var en Åsa

fisk helt klart. Så skönt för gojjorna att få börja

vara ute.

3 Petra:

Underbart för gojjorna att få vara ute :-=

4 Mia:

Härligt att se Charlie och Märta njuta av värmen :)

Dom har det så bra :)

5 Anna:

Nä men gud, fisken va inte alls ful, den var ju skit sööööt! Den ser ut att ha fått nån form av svår hjärntumör. En sån fisk hade jag nog också bara måsta ha :)

Men vilken virknoja du haft alltså, skir cool den där baskern i brunt, burkarna och de små bra att ha saker i påsarna var ju skit häftiga. Ja och jag kunde ju inte hålla mig från att ha sockarna så mina e redan flitigt använda, tjocka och härliga var de :)



Men fan vad snyggt du hade håret på den nya profilbilden på fejjan. Vad har du gjort, kapat av en del eller?? Jag är också rätt sugen på det, mina är så jävla långa!!

6 Anna:

Jovisst kan vi ta oss en kväll, mina behöver oxå kapas rejält, pannluggen just är skit lång!! När åker ni? Det är väl snart eller?

Kommentera här: