... herregud!!!

Vad länge sedan jag har bloggat, nyår var de sist .-))

Kommer knappt ihåg vad jag har gjort förra veckan
så jag lär inte kunna skiva vad jag gjort under denna
tid förutom sånt som man bara inte kan glömma för
man bli påmind hela tiden .... som rökning, jag försöker ju
sluta röka och just i detta nu har jag varit utan i 20 dagar
så jag är lite små stolt över mig själv.

Det går faktiskt över förväntan, jag brukar t,om gå ut med
Mia när hon ska ta ett bloss men inte känner jag för att röka ändå
så förhoppningsvis går det vägen.

Här händer annars inte så mycket, man sover jobbar äter och skiter .....
kanske därför man inte har bloggat så mycket för det finns inte så mycket
att skriva om men jag tänkte att nu ska jag i alla fall ge ett litet livstecken
och säga JAG LEVER men har lite blogg torka.

Ha så gött.

Kommentarer:

1 Anna:

Fan kollade upp mitt abonemang, det e bundet till Maj!!! Inte för det jag kan betala två abonemang en tid men sen när det 1a tar slut vill jag ju säga upp det men inte mitt telnummer, hajar du, kan jag då sen flytta över mitt nummer till "prata på" ??

2 Anna:

En svärmor är straffet man får när man gifter sig med någon man inte känner.

Höll på dö när jag läste den :D

3 Anna:

Vassegod :)

4 Anna:

Garvar, nu har jag testat och bara instruktionsvideon svettades jag som en gris av :D och om du hade varit en fluga på min vägg i dag så hade du garvat så dina vingar trillat av. Alltså gör en inre bild: Fötterna hänger med där de ska men överkropnne är ute och seglar åt fel håll, omkorrigerar allt, ja då är överkroppen och gör det den ska men bennen dansar nått helt jävla annat. Fattar du, det var tur att jag inte krockade med mig själv :)

Kommentera här: