Tiden bara spriiiinger iväg.

Hej, så hemskt mycket hej.

Märkte att de gått ett tag igen sen sista inlägget, julen har varit och allt har gått bra.
Vi firade jul hos Annica i år och vi åt och mös på, öppnade lite paket och kände lugnet.
Sen åkte vi hem och kände ännu mera lugn, så skönt att bara vara.

Vi var med tjejjerna från DM och åt Julbord på Seskarö Värdshus några dagar innan
Julafton och det var jättegott som alltid, och trevligt att bara sitta och surra och jag
var sååå mätt så herregud när jag kom därifrån.
Kände mig som en säl på torra land.




Är så glad för Jeppes skull, han har fått en egen liten etta i stan och de tackar jag Mia
för ... och givetvis han som äger fastigheten :-)) oj så spännande de ska bli och jag kommer
så väl ihåg känslan när man fick sin första egna lägenhet ... oj oj oj så skoj det var så ni
kan ju tänka er att Jeppe ser fram emot det. Inflyttning den 1 Februari.



Har avvecklat ett akvarium, den kändes aldrig fin så den fick snällt åka ner i källaren tills
ny inspiration kommer ..... har gjort om det stora och bytt ut allt inkl, alla slöjisar .-)) dom
skitar ner så mycket och man kan inte ha mycket växter så dom fick flytta.



Hej då, nu flyttar vi :-))

Och in kom en massa växter som jag plockat från alla mina andra akvarium och
lite nya fiskar .... dock storleken mycket mycket mindre.



Nu känns de som mera liv i det när man fått i mera växter och jättemycket små fisk.



Nä nu ska jag börja planera dagen, är ledig i 4 dagar nu ... oj så skönt. Tror jag åker in till stan
och handlar lite, måste städa ur kylen ... har en massa julmat kvar där som ingen äter.

Avslutar med så söta bilder på våran lilla prinsessa Alice .-)) Ha de gott allihopa och Gott Nytt År.

                                

                                        Denta Stix ÄR gott, så de så .-))

Kommentarer:

1 Kajsa:

Vi ska åxå starta upp ett nytt akvarium strax...Vet inte riktigt ännu var det ska vara för det förra hade vi på köksbänken men det vill inte jag mera...

Kommentera här: