Sverige Lotteriet .-D

Hej.

Jag köper ju lotter varje månad från IOGT, Sverige Lotteriet tror jag lotterna heter ... tänker inte på
namnet när jag skrapar dem varje månad, 6 st kommer de i ett kuvert och man vinner nästan en liten
summa varje gång och nu var jag uppe i ca 2000 kr och gick in på deras hemsida och kikade vad man
kunde välja för den summan ... alltså de är varor man väljer man får inte pengar om man då inte skrapar
fram 5 miljoner .-D och kan ni tänka er vad jag fick för mina pengar ???

EN KAFFE MASKIN MED EN JÄLKLA MASSA OLIKA KAFFE SORTER SÅ SOM CAPPUCCINO, LATTE, MACCIHATO OCH NÅGrA TILL JAG INTE KOMMER IHÅG NAMNEN PÅ  OCH VARM CHOKLAD .-D
*FNISS FNISS FNISS FNISS*

Ibland kan man ha lite tur, eller de var ju ren tur att jag gick in och tittade vad jag kunde välja för jag
brukar bara registrera min vinst och sen logga ut men inte denna gång. Tänkte mest på mitt förra inlägg
om just kaffe maskin och snart är jag ägare till en Dolce Gusto *fnitter*, maskin fantast som jag är så är
jag jätte glad och dom har redan skickat iväg den så den kommer väl på Mån eller Tis. Jag lär ju meddela
när den har anlänt och kommer nog säkert att ge ett utlåtande om alla kaffe sorter oxå.

Idag är jag ledig, gör väl inte så mycket .... tvättar och har bakat en kladd kaka men mycket mer än så
blir de nog inte idag. Väntar på att hundarna ska vakna så att vi kan gå på en långpromenix.

Nu slöa i soffan en stund och njuta av lugnet.

Over and out.

Kommentarer:

1 Kajsa:

Vilken häftig vinst!

2 Anna:

Hallo

Ja men vilken tur du hade, du som drömde om en, skrattar när jag läste inlägget innan, du tom bestämde dig för Gusto eller vad den hu hette! Och så vinner du en :)) skit kul



Ja jag kämpar på, men ibland känns det riktigt svårt att hitta orskane till varför det är farligt att röka!? Ja menar, vad är det för farligt med det då? Kan ju inte vara det heller :)

Men det går bra, förvånansvärt bra. Måste bara samtala med mig mellan varven att det är ju det här jag vill, jag måste! En icke rökare har inte skit trist, det lever ju på rätt bra :)) så det ska väl gå vägen det är med :))

Kommentera här: