Ledig.

Hallåj.

Nu är jag inne på min sista lediga dag av 4 st  fort har det gått men oj så skönt det har varit. Man behöver en liten mini semester emellanåt och nu känns de kul att gå och jobba till helgen igen. Tänk vad lite det behövs för att vara fit for fight igen.

Har inte gjort så mycket utan har mest bara varit och de är ju inte helt fel de heller, njutit av min kaffe maskin och min brödmaskin, känner mig som en lyx hustru med alla dessa apparater men va fan - Man lever bara en gång och då ska man väl passa på att njuta lite  och det gör jag verkligen. Igår beställde jag 11 lådor med kaffe från Dolce Gustas hemsida och tänk att man får den hemlevererat, finns 18 sorter än så länge men jag tog inte alla .... man hinner. Fyllde på det jag tycker om och tog väl 4 nya sorter så spännande.

Tänk vad trist att man nästan inte får en enda ledig dag under jul när den infaller på en helg, trist trist men inget man kan göra så de är bara att gilla läget ... tur att jag blev ledig 3 dagar i alla fall och samma till Nyår.

Nä nu ska jag skämma bort mig själv en stund och njuta av detta.



En kopp Macciato och en julstjärna .... mums

Vi hörs !!

Kommentera här: