Magsjuka .... bläääää :-((


Idag har de inte varit någon rolig dag, eller det började igår kväll ... började känna att jag mådde
lite illa när jag gick och la mig så jag gick ner i soffan och försökte vila där istället och sen efter
kl. 03.00 började de och klockan är nu 18.00 och jag är inte kurrant ännu heller, får springa med
jämna mellan rum och besöka toaletten.


Nu har jag ätit en isglass och väntar med spänning om den hålls inne *håller tummarna*.



Nu har det verkligen blivit en "virkmaja" av mig :-)) skam den som ger sig och visst kan man lära en gammal
hund sitta .-)) man lär sig nya trix och stygn eller vad de nu heter hela tiden och jag tycker det är jättekul och
lite terapi arbete.



Jag var så glad när jag fattade hur man gjorde stolpar och fasiken vad snabbt de blev en mössa av dom.



Min favvo, en basker .-)) så skön.



Mina dreads prylar har fått en egen korg i toalätten .-))



Lite nya korgar till sminket och alla små pryttelytter man har.



Min Iphone har givetvis fått ett nytt skydd, ett måste till den telefonen.




Medans jag skrev detta inlägg kom isglassen ut .-( hmm nu är jag sugen på nåt salt ... månne vad jag
skulle våga trycka i mig .. nåt som är lätt spytt *asg*.

Nä nu ska jag gå i köket och se om vi har nå korv eller nåt annat salt som magen kanske godkänner.

Vi hörs !!!

Kommentarer:

1 Petra:

Fan vad äckligt med magsjuka, jag hade det förra veckan ..grrrr finns nästan inge värre.

Alltså, en sån där mobil väska / fodral vill jag ha. Den var ju jätte söt :-))) och tänk att du inte kunde virka för 2 månader sedan fliin

2 Sara:

Virk maja .-))) men oj så duktig hur har blivit och dom där mössorna du stickade här tidigare var ju superfina.

3 Sussi:

Oj vad fin basker och inte tala om mobil fodralet ... den var ju jätte fin .-)) som dom skriver här ovan, tänk att du inte kunde nåt för en liten stund sedan.

Kommentera här: