Onsdag .....

........... och ledig är man idag, oj så skönt. Men det fina vädret ville
inte visa sig idag, herregud tänk att vi har haft mellan 17-20 grader
hur länge som helst nu och vi har september ... tänk om det skulle
hålla i sig länge länge länge.

Ska börja dona lite nu så jag tänker inte skriva mycket  men igår
var jag tvungen att prova färga min så kallade utväxt och det var inga
som helst problem .... lite bökigt att få färg mellan dreadsen men annars
hur lätt som helst och de bästa av allt ... min egen dassiga hårfärg är ett
minne blott. Det är så fult när dreadsen är mörkbruna och den färgen håller
ju och sen växer mitt eget hår så botten på dreadsen får en härlig fin rått
färg och de vill man ju inte.



Så här kletig och fin var jag, men vad gör man inte. Sen var de bara att
skölja och skölja och när man trodde man fått ur allt så skölj en gång till.
Nu ser det lite bättre ut, annars så blir botten så ljus så den nästan
lyser och det vill jag inte.

Måste bara visa våra sköldpaddor som vi beställde till jobbet ... !!



Har ni sett några sötare sköldisar ?? Som 5 kronor stora.



Så gulliga, men ni behöver inte rusa till DM för dom är sålda redan
men jag blev så fashinerad över den lilla storleken.

Nä nu dax att röja lite här man ha en skön Onsdag gott folk !!

Tjingeling

Kommentera här: