I am Alive :-))

Hallåj i stugorna.

Jaa, jag lever :-))

Det har inte helt varit blogg torka vill jag tala om, jag min
klantskalle råkade spilla en kaffekopp med kaffe i då på
datorn så den har som inte velat fungera :-// men nu har
jag fått mitt nya tangentbord så nu är jag tillbaka igen.
Trodde hela datorn hade gått sönder men det var bara att
köpa ett nytt tangentbord ..... helt onödigt och det blev en
dyr kaffe kopp 603 kr kostade ett nytt tangentbort till laptopen.

Jag har varit i Stockholm både som privat person och
som en Djurmagazinare ... hur det nu går till men det gick.

Jag och Mia åkte en morgon och hann vara på stan
ganska många timmar innan det blev kväll och sen for vi till
mina kusiners mamma Anette och bodde hos henne och det
var så trevlig så och för att stiga upp bra tid på Fredagen så
vi hann springa runt Stockholms alla gator från 10-19 den
dagen så man var rätt slut i fötterna och vi ska inte tala om
handen som hållit i alla påsar :-)) jag hade minsann spenderar
byxorna på mig ... och kul vad det ... har shoppat som en tok
och det tyckte jag minsann att jag var värd.



Så här fin utsikt hade vi .-// en motor ... man såg inte ut ett dugg.

Efter att ha shoppat i 2 dagar så var det dax att svida om till
DM representant och åka till Upplands Väsby för där var det en
mässa som skulle pågå i 2 dagar och det var jättekul att träffa
våra leverantörer och ännu roligare att se alla nyheter som hade
kommit .... så nu har jag och Mia beställt nytt till butiken. Det
behövs, man blir själv så less på allt som finns där när man ser
det hela tiden så nyheter nyheter tycker vi om :-)))

Under dom 2 mässdagarna bodde vi på Scandic så vi besvärade
inte Anette mer än 2 dagar :-)) synd och skam så hann man inte
umgås så mycket med Nettan när man var på stan hela dagen
men det var jätte kul att träffa henne igen .... det måste jag göra
om och då tar jag syrran med mig så kan vi sitta och surra och tjata
hur mycket som helst.




Måste visa Alices fina Ed hardy kläda ..... visst är den söt :-))
Jag är inte så mycket för kläder på hundar men man ser att hon
verkligen tycker om det ... hon är lite frusen tösen lilla.

Annars går livet sin gilla gång, så det var jätte skönt med ett litet
avbrott i vardagen och åka iväg på en liten tripp. Man behöver det.
Som sagt så shoppade jag en hel del ... en vinter jacka, tröjor i alla
det färger, 2 par stövlar ett par med låg klack och ett par med hög.
Hmm, precis Åsa i högklackat .. he he he, men ibland så vill man ha
stövlar med lite klack och eftersom jag inte har ägt några så var det
dax att inhandla ett par ... så det så !! Sen några leggings och en hel
del smått och gott så jag är jätte nöjd över resan.



Denna fina tröja/klänning eller vad de nu är tycker jag är så fiin och
så nöjd över och den hittade jag i en liten flum butik i Stockholm ,-))
den är lite annolunda så alla lär inte ha en likadan.



Sån här ordning och reda är det i köket nu med alla hundar, 2 av mina små
hundar äter ju bantar mat och dom 2 andra annan mat så jag var tvungen
att investera i nya skålar så jag ser att "tjockisarna" bara äter sin egen
mat och inte alla andras som dom måste ha gjort p.g.a kroppsvikten :-)
så nu är det hårda bullar här.

Nu har jag ställt kaffe koppen en halv meter från datan så jag inte gör
om samma sak igen ... är man klumpig så är man men så länge man
lär sig av dom så lär man inte göra det igen.

Nä nu kallar tvättstugan på mig !!

Tills nästa gång.

Tjingeling

Kommentarer:

1 Anna:

Oh vad härligt med spenderar byxor, såna vill jag oxå ha :) Snygg tröj/klänning, ser ut som en lip service, dom har skit häftiga kläder. Brukar spana på dom på tradera.



Kul med lite uppdatering med förresten

2 Anna:

Godmorgon bruden

För mig var det tur att kloclan flyttats, jag sov för lägne o har Savannahs kalas att ordna. så när jag upptäckte att klockan flyttats tillbaka jublade jag, det gav mig lite extra tid :)



Jag slänger in en beställning men jag ringer dig innan jag klickar iväg den ifall det är nåt annat du kommit på. Jo mitt det där sprayet du vet som jag beställde, det var skit bra men jag kan inte använda det det kliar som fan i hårbotten, jag är ju så jävla känslig mot allt möjligt grejs. Så du får det av mig, de ska räcka ca 3 månader, har använt det två gånger.



CU



3 Anna:

Men du förstår Åsa, den här är ju liten, jag behöver ju ha en i väskan, det är ju ett måste :))

Kommentera här: