Resultatet

.... då har man då fått vara och bejaka sin kvinnliga sida
och jag måste säga att hon som jobbar där fick sig ett
gott skratt när jag kom in ... hon tittade lite på mig och
mina ögonbryn och frågade lite snällt - Får jag noppa rätt
mycket på dig ? Jag skrattade och frågade - Behövs det :-))
Hmm, tydligen tyckte hon att jag hade hemskt buskiga
ögonbryn för hälften rök ... ha ha ha. Tänk att man lite så
blind att man inte tänker på såna saker, jag menar jag tyckte
nog att dom var rätt bra som dom va men tydligen inte.
Men fina blev dom måste jag säga så jag lovade henne att
komma lite oftare och hon lovade att kika lite på mig när
hon handlar hundmat och ge mig en liten pik .. Nu e de dax :-))

Då till ögonfranspermanenten .... gick hur smidigt som helst
och ett tu tre så var man klar, annat var de att noppa bort
allt överflöd av ögonbryn ... AJ SATAN vad ont de kan göra
och helst om dom hunnit bli lite för överförväxta som i mitt fall.



Så här fina blev fransarna i alla fall, det var så svårt att ta en bild
på så nära håll utan att den blev suddig men nu pekar dom i alla
fall uppåt än neråt :-))) och det var som de som var poängen. Här
har hon lagt på lite mascara.



Här är en bild utan mascara, lite kul att prova nåt nytt och intressant och
se hur länge dom håller sig uppåt ... hon sa c 2 - 2 1/2 månad och det tyckte
jag var länge. En dag i mitt fåfänga liv alltså .-)))

Ha de gött.

Kommentarer:

1 Anna:

Jätte snygg pingla du blev :)



Har inte sett det klippet men jag vet att USA har vaccinerat med nått annat vaccin tidgare, de har haft svinis i 10 år. Det vaccinet gav neurologiska biverkningar, men de har förändrat något i sitt vaccin så det är säkrare nu.



Om klippet är nått år gammalt så är det säkert det gamla vaccinet hon vaccinerats med. Men man är kluven det är man

2 Anna:

Jo men huvva, stackars människa. men vad lustigt att hon kan springa och prata normalt och sen gå baklänges normalt, hel skumt. Och det verkar ju som om hon är vaccinerad i augusti. Fattade jag rätt, så dom att hon var en på miljonen som råkade ut för nått sånt? undrar om det släpper eller är det bestående?

Fan vad jag skulle sprnga om det vore jag och gå bakåt!!

Kommentera här: