Ser ni någon skillnad ?


Före ...........................




efter ............................



nog gör solfilm mycket måste jag säga ....... tur jag har hundar att skylla på :-)
och tur att jag har en så snäll sambo  och tur att jag är så bra på att se bedjande
ut . Men för han går det ju på ett kick att sätta dit den en annan hade säkert
hållit på flera timmar till.



Idag har jag inte gjort så mycket mer än små städat lite som man alltid gör
och tvättat nån maskin tvätt, jag har väntat på regn hela dagen men icke sa
nicke ... tänkte att regnet hade vattnat mina blommor idag men dom har nog
inte torkat så mycket eftersom det har varit så kallt.

Nu håller bastun på att värmas så snart är det dax att dra sig mot källaren
och en kall öl skulle sitta fint så jag måste fort springa och sätta den i frysen
så den hinner kylas ner lite.

Vi hoppas på lite varmare väder i morgon, det har varit som höst idag med
all blåst ...... vart lite nojjig över fåglarna men dom verkar inte bry sig om lite
vind dom gapar och tjoar som vanligt

Tills nästa gång.

Kommentera här: