2.a advent.

Hej.

Idag är det redan 2.a advent och vi ska dagen till ära åka och äta
julbord i Kukkola, vi och min kära systers familj och våran mor ..
hoppas att det kommer att smaka för det kostar ju en hel del när
man ska åka iväg många och äta julbord, men det är kul att göra
någonting sådant ... inte varje dag man gör sånt.

Veckan som gått har som vanligt gått i jobbets tecken, men har
hunnit inhandla ganska många julklappar och det är skönt så man
inte behöver stressa i sista minuten.



i den frans period jag är i nu så var jag så glad när jag hittade den här
fina väskan på HM :-)) men jag lovar att jag inte kommer att gå omkring
i fransbyxor och jacka .... stannar vid väskan :-))

I Torsdags så var jag och grabben och vaccinerade oss, det gick snabb
och smidigt och den enda biverkningen jag har är att jag är lite öm i armen.

Dreadkväll med Anna har jag oxå haft, så skönt att få dom fixade, man
tror att man fått till dom men det är helt omöjligt att få det snyggt bak på
skallen så det är tur jag har Anna :-))

I Torsdags när jag var på väg till jobbet så gjorde jag en avstickare på Ok
men jag hann bara stiga ur bilen så låg jag på backen igen .... halkade
under en lastbil, den stod still och ägaren till lastbilen var inte inne i bilen
så jag kunde snabbt som ögat stiga upp igen och tittade mig oroligt omkring
för att kunna konstatera att ingen såg mitt fina fall :-)) åkte iväg till jobbet
och tänkte inte mera på det .... men efter ett tag så började foten värka
och det värkte och den började få en fin färg så jag bestämde mig för att
visa upp den och läkaren konstaterade att en sena på fotbladet var skadat
så jag måste väl visa upp den igen under veckan ..... !!
Har ingen styrsel eller känsel i tårna .... snacka om klantigt :-))



Lite lätt missfärgad är den och gör rätt ont emellanåt ..... !!!

Nä nu ska jag göra lite lite nytta innan vi ska bege oss till Kukkola, skönt
att slippa laga mat idag i alla fall. Ska ta mig en kopp kaffe och gå ut på
bron för att sen sätta igång en tvätt och ev dammsuga lite.

Ha en underbar 2.a advent alla.

Kommentarer:

1 Anna:

Nä men huvva hur den ser ut din fot, du råkar då ut för allt möjligt! Men visst är det så när man drar en redig vurpa, upp fort som attan, kolla sig runt, inen såg och fort som fan iväg :)



Är så glad om jag kan hjälpa dig nångång oxå :)

2 Anna:

Tack för din fina kommentar på mitt inlägg. Den värmde verkligen. Men jag känner mig inte alls psykologisk idag, och kunnig, nä det vet jag inte, men jag är en jävel på att ta reda på saker om jag int vet :)

Och det e ju tur att mitt huvud har fint hår så jag orkar äga det :))

kram tillbaka

Kommentera här: