Fin dag !

Idag får man inte klaga på vädret i alla fall .
Jättevarmt och skönt har det varit. Har hunnit med en hel
del idag. Klippt gräsmattan, det tar ett tag när man bara har
en som man går med och nästan 4000 kvadrat¨, ett litet gympa
pass. Har badat hundar, rakat hundar (kinesen) klippt klor och
sånt där roligt som man måste göra som hundägare.

Annars har jag försökt sola lite emellanåt och grillat lite hamburgare.

I morgon är det planerat en Luleå resa med Mia, bara strosa runt och
kika lite och äta nåt gott, passar samtidigt att föra sonen som ska dit
till en kompis som bor där. Av någon konstig anledning så tycker han
inte det är särskilt kul att åka buss.

En liten bild på mina 4 benta som njuter av solen men det är lustigt
att alla ska sova på samma madrass fast dom har en hel drös av dem
runt om på gården.

Ha en trevlig kväll allihopa !! Och njut nu av värmen !!



Hur många hundar ser nI ??? Bara en massa päls  *ler*






Det ser så så mysigt och sköööönt ut.

Kommentarer:

1 Saija:

Åhh där skulle jag också kunna krypa ner!



Vilket skönt väder ni har haft då, här är det mest mulet. Men det är ok, värmen kan vänta nån vecka till - till jag har semester! Yihooo!



Kram!

2 catharina:

Kul att du hittade mig....nu kommer jag att kika in hos dig med. Visst är det trist med dåigt väder, men det som är ändå tristare är ju dessa förbaskade mygg, varihelafriden har de hittat på och varför kommer alla nu...och hit till stan. Fösökte klippa gräsmattan, men gav upp, både hund och jag är sönder bitna, så nu får vi sitta framför datorn en stund i stället...höres !!

Kommentera här: