Fortfarande svinkallt är det ....

..... och pellets går det, fy vad jag är less på denna kyla. Men hörde
någonstans att detta var den kallaste vintern på 14 år och jag måste
nog hålla med.



-24 och Manne ligger och chillar i snödrivan ..... han e inte klok.



Är inne i en akvarieperiod, har köpt ett nytt samt flyttat ner den som
varit på vinden till köket och väntar på att mina fiskar ska komma :-))
dom kommer i morgon Torsdag så jag väntar som ett litet barn :-))



Här är det nya akvariet, den är nästan lika hög som jag och dit
ska det komma röda fiskar så klart eftersom jag har rött i
vardagsrummet och gruset är svart.



Enklast är snyggast tycker jag, mycket gröna växter och en rot ... sen
räcker det, vill inte ha en massa dekorationer där inne eller en salig
blandning på fiskar .... nej här inne ska det bo neonröda dvärg guramin.



Här är akvariet som varit uppe på vindan, den matchar så bra
med gojburen och här inne ska det vara neon blå dvärg guramin
eftersom jag har blått i köket ... viktigt de där med att de matchar
med omgivningen.


Äktenskapsproblem ser de ut som att dom har ........



Charlie tycker att Märta ska sitta så långt från han som möjligt .-)) han
är sur efter ha fått vara i bastun och duscha sig ordentligt ... dom är så
dammiga så dom fick en rejäl dusch idag.

Nä nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och små sura över att det är
så vansinningt kallt ute, men i morgon minsann får jag mina fiskar :-))

Ha de gött i kylan.

Kommentera här: