VÅR OCH VARMT OCH SOL !!!


...... kan det bli så mycket bättre, kan ni tänka er VI HAR FIXAT VINTERN för det här året .-))
och nu har vi den bästa tiden framför oss ... våren .. Turkiet ... sommar .... semester ... det
känns helt underbart.




Men det finns lite smolk i bägaren för tillfället, vår är inte alltid kul .. inte på våran gård i alla fall.



Här går 5 hundar ut och in flera flera gånger om dagen ... grrrrr ... hatar våran gård på våren.
Så om det är någon där ute som tycker att de är lite skitigt ute nu, välkommen hit :-))




Och det har varit nåt vajs med vattnet här omkring, vet inte vad det är men när jag skulle koka
kaffe här en dag så vred det sig lite i magen.



......   nästan så man kan tror att det kommer kaffe från kranen, fräscht va ??



Påsken har kommit och gått och inte ett enda påskris har jag haft på många många år, ser inte
tjusningen i att fira påsk .. varför firar man påsk ?? Jag har jobbat hela långa påsken och enda braiga
med det är att det är många många extra röda dagar :-))




Förra Onsdagen skulle jag ha varit ledig men istället befann jag mig kl. 07.00 på Djurmagazinet och
var beredd att börja inventera, vi räkna räkna räkna fram till ca 19.30 och det var inte helt klart ändå
så vi fortsatte på morgonen så den här veckan känns lång eftersom min lediga försvann och schemat
rullar ju på som vanligt så de är bara att jobba jobba, tycker fan man gör inge annat ibland.




                    Akvarierna frodas och ingen firre har dött, och lika kul är det ännu :-)) 


                                                  





Nä nu ska jag hoppa i bastun, har jobbat hela dagen idag och i morgon är det min maraton Måndag
dvs 8.00 - 19.15, den är rätt tung men man vänjer sig och sen när man gjort bort den så vet man att resten av
veckan är ganska chill :-))

Ha de så bra tills nästa gång.

Tjingeling

Kommentera här: