Tjenare.

Oj vad jag har blivit dålig på att uppdatera, men jag ska skärpa  mig
jag lovar ..... tror jag :-))

Förra inlägget handlade ju om min tripp hos Salong Beauty och jag
är jättenöjd med resultatet men under kvällen så blev jag så
svullen så svullen efter att hon tagit ögonbrynen, det var ju inte lite hon
slet bort utan hälften rök ju så det var ju inte konstigt.

Men vad gör man inte, kylskåpen har ju dom bästa produkterna när
det krisar sig så vad gör man inte



Jag säger då det ... GURKA, så här fin var jag under några timmar på
kvällen och det kändes och såg bättre ut efter den fina behandlingen.
Ni ska ju tänka er hur det lät här hemma, 2 st som vek sig av garv
när dom såg mig ... men ska man bli fin får man lida lite pin.



Stolt meddelade jag ju att jag köpt en ny telefon som inte riktigt var med
mig, utan den fick ju 2 stäck över skärmen så jag skickade ju tillbaka den
förra Söndagen och dom har inte ännu heller hämtat ut den och dom har
inte ännu heller skickat mig en ny ..... så mina proppar gick  så jag 
avbeställde hela skiten från dom när dom inte svarar på mail eller skickade
mig en ny. Men jag sa just till Tobbe att dom kommer inte att hämta ut retur
telefonen så den kommer att komma tillbaka till mig och sen blir det säkert
ett evigt bråkade. Aldrig mer kommer jag att beställa från några andra än Katshing,
det har jag lärt mig nu. Nu blev det en lite annolunda modell men den hade 10 tim
taltid ( det kan den här pladdermajan béhöva ) och över 800 timmar standby.


Det blev en vit, måste ju ta något annat än svart som jag alltid brukar ha.



Vad skönt det var när det kom lite snö, synd bara att det inte kom mera. Och igår kändes
det nästan som vår när det droppade från taket och jag hade en sån fin snögardin vid bron.



Synd så trillade den ner nästa exakt efter att jag tog bilden .... men
ibland är det så mysigt med snö, hellre det än detta mörker.



Jag har varit ute på lite dåligheter oxå, eller om jag säger så här - Sportbaren
har fina toalättstolar . Men det var slutet de, före det så var vi hos Nettan och
tjatade några timmar med mycket trevlig sällskap och ni vet ju själv hur det kan
gå ... man pratar och dricker och pratar och dricker och ett tu tre har man druckit
lite för mycket . Men jag hann ju vara där inne en liten stund i alla fall, alltid nåt.



Nä gott folk, nu ska jag börja göra lite kväll här ... lång dag väntar i morgon !!

Ha de bra tills nästa gång.

Kommentera här: