Fåfänga :-))

Hallå.

Jag har för det mesta alltid sagt att jag inte är fåfäng men när man tänker
efter lite så ÄR  jag det ... herregud jag är fåfäng, men det kanske dom flesta
är på det ena eller andra sättet.

Det behöver väl inte alltid ha med utseénde att göra utan de kan ju var kläder,
prylar eller bilar och så inser jag ju att jag ÄR fåfäng på många olika sätt då :-//

Varför jag kommer in på det är för att jag ska testa en ny sak på Tisdag, de
kanske inte alls är nytt så men nytt för mig och jag känner att jag vill verkligen
testa detta. Och jag skyller allt på Päivi, för de var hon som sa att det fanns :-))
men innerst inne är jag glad för att hon nämnde det så jag får prova.


 

Jag ska permanenta ögonfransarna *ler*

Har man såna "kepsar" till fransar som jag har så vill man prova detta, mina
är som spindelben .... antingen så går dom i kors eller så hänger dom ner eller
så är dom ivägen för mitt synfält .... så nu är jag less på tången som ändå inte
hjälper ... jo dom är fint böjda en liten liten stund för att sen falla ner igen så
jag håller tummar och tår att denna metod hjälper :-))) men jag meddelar Er
hur det blev och hur det känns när jag har varit och gjort det.



Ni som känner mig vet ju att jag byter mobiler lika ofta som andra byter kläder
och i Fredags fick jag min nya mobil och glad i hågen öppnade jag kartongen och
började mecka med alla saker som medföljde, satte igång den och konstaterade
att de här med touch screen är rätt kul ändå .... har haft en tidigare men sålde
den nästan lika fort men jag ville ge de en chans till. Jag lekte med den ca 3 minuter
så uppenbarar sig 2 sträck över hela skärmen och jag provade stänga av den och
provade lite av varje men icke sa nicke ..... dom var kvar.
Så det slutade med att jag var tvungen att skicka tillbaka den, jag skulle få en ny.
Det var ju bra men man blir lite less när man måste börja skicka tillbaka och sen
vänta igen .... pust. Men men sånt är livet. Bagateller :-))





Det blev en sån här den här gången, liten och rätt söt var den :-)))
och några olika färger på skalet kommer med telefonen, plus en andra
massa små finesser som olika typsnitt .... men vi får se hur länge jag orkar
med en touch skärm.




Och en sån här väntar på en ny ägare Ericsson T700, Svart och Röd

Ännu ett bevis på fåfäng eller ???? Näää jag tycker bara de är kul att byta
mobiler, de har väl inget med det att göra visst inte ???

Nä nu ska jag surfa runt lite och ta en kaffe, har en lång vecka framför
mig .... har jobbar redan 5 dagar och har ännu 5 dagar till, är ledig först
till helgen, det blir genast maraton pass när man tar lite extra eller
som jag gjorde nu .... jobbade in lite skuld timmar.

Ha de bra tills vi hörs igen.

Tjingeling

Kommentarer:

1 Anna:

Nä men så töööt mobb du köpt men samsung Åsa, du har ju provat det!! jag trodde oxå jag skulle bli stans lyckligase mob ägare med en samsung, men blev jag det?? NÄÄÄÄE

2 Anna:

jag fattade först inget av din kommentar, tänkte att du måste skrivit på fel blogg men sen kom jag på det :) du menar mobben :)

Kommentera här: