Regn.

Usch vad trist med regn när man är ledig, har varit ledig i 2 dagar nu och det har
regnat båda ..... sista lediga dagen i morgon och får man önska lite sol då kanske.
Tycker att man blir så slö när det är grådassigt ute, men lite har jag fått gjort i alla
fall.



Rent och snyggt :-)



Rent och snyggt :-)



Rent och snyggt :-)



Rena och snygga :-)



Ren och snygg :-)



Kinesen är oxå nytvättad och fin, Manne får vänta ett tag till .... vi ska ju på utställning
så jag väntar tills det är lite närmare så tar jag och gör en ordentlig genomkörare
på honom ... lär ta en hel dag :-( dom andra små har som inte behovet att tvättas
eftersom dom har så lite lite päls och skönt är väl det. 16 klor är oxå klippta så nu är
det bara kärringen själv som ska skrubbas ... hi hi hi.



Var på Ikea igår och små kikade och jag blev KÄR .... fy vad jag vill ha .... meee wanna



Denna döläckra matta, den ser ju ut som en NÖT ..ha ha ha och STOR är det oxå.
Oj oj vad jag ska spara så jag kan köpa denna matta, den var dyr som attan men
det är den värd. Den är hela 280 x 240 så hela vardagsrummet blir ju täckt.



Beställde tid till Kalix med bilen, orkade inte vänta till den 18.e maj ... det är så jobbigt
att köra omkring som en skurk och köra en massa bakgator bara för att man har en
olaglig bil ...... så 9.10 var jag i Kalix och den blåa faran fick blankt papper ... .SKÖNT !

Nä gott folk, nu ska jag slappa lite och zappa kanaler ... jag är ju herre över fjärren i flera
dagar nu, gubben är i Estland.

Ha de bra tills nästa gång.

Tjingeling

Kommentarer:

1 kajsa:

Jisses vilken häftig matta! Först trodde jag att det var ett nytvättat marsvin på bilden... Många äro dom gånger då fordon körts på bakgator och nätter...Så skönt att du fick den besiktigad!!!

2 Anna:

Fan vad skumt, jag var in för flera dagar sen och kommenterade detta inlägg om din storstädning av djur och burar men den kom nte in ser jag nu! Men det har varit struligt med blogg.se ett tag nu. Det är svårt o få in blider, kommentarer och inläggen med ibland.



Cykeln funkar perfekt, vi har varit och övat idag :) Men jag vet nte om han har för korta armar till och styra den, eller så är det bara ovana. Han har ju den mindre som Danne skruvade isär, delarna till den kommer säkert nästa vecka. Vi får väl prova vad som är bäst för honom.



Alltså jo jag såg ut som en teletubbis med krudelutterna i men då skulle du sett pudeln när jag tog ut dom i morse. Jag lovar, man är snyggare när man tar bort dreadsen. Jag hade stans värsta afro men 45 olika benor i så det gick inte ens att få till snyggt hur jag än försökte kamma borsta, spraya, gelea eller moussa :D det var bara och tvätta igen :) Jag höll på att dö, jag garvade så jag nästa pissade i brallorna åt mig själv. Hade jag slängt ut en sån bild hade farbröderna med de vita tröjorna i plingplong bilar hämtat mig!!

Kommentera här: