Joppedi joppeda !!!


                                                      

           Så här glad är man när man har jobbat sin sista dag, nu är det banne mig semester ... oj så skönt.



Tänk vilket underbart väder vi har haft hela veckan, ljuvligt och jag hoppas ju givetvis att det håller i sig ett tag till
nu när jag börjar semestern ..... har ju sett lovande ut ända till Torsdag i alla fall när man sett vädret på tv.n.

Här går allt bara bra, var tvungen att duscha fåglarna idag eftersom det har varit så varmt länge så dom har ju inte
fått duscha i något regn så jag var helt enkelt tvungen att blöta ner dom lite och dom sa inte ett knyst, Märta är inte
alls förtjust i att duscha men hon stod helt still och bara njöt .... t.om huggormen Moa stod still och headbangade
lite åt mig men det var nog mest bara kul tyckte hon ... Charlie gullegoja bara satt på sin pinne och sa GO GO ... de
säger han alltid när han vill vara go men nu säger han de till nästan allt :-)



Jesper är i Ljusdal och har snart varit där en hel veckan, han hade ingen hemlängtan alls ....hmm man måste
visst vänja sig vid att dom börjar bli vuxna och har ett eget liv, får se när mannen behagar komma hem till Happis
igen. Men åt andra sidan så är det bra att dom vidgar sina vyer lite och får laga sin egen mat och tvätta sina egna
kläder. Kanske han kommer på att mamma är inte så dum i alla fall, rätt bra att ha :-)



I morgon ska jag ringa på en bil ... jaaa jag vet att jag nyss bytt bil men jag är som jag är ... mobiltelefoner är det
bra om jag har samma i 3 månader innan jag byter och nu har jag ju haft den blåa faran i 1 år så nu är det väl dax
att byta ..he he, vi får se vad som händer om vi kommer överens överhuvudtaget. Men återkommer när jag vet mera.



Nä nu ska jag gå ut på bron och ta mig en cigg och dricka ur ölen, och ska försöka fatta att jag från och med nu
är ledig i fyra härliga veckor.



Ha de bra tills nästa gång !!!

Kommentera här: