Michael Jackson

Då har man spenderat typ 10 timmar framför datorn och tv.n och följt
Michael Jackson till sista vilan och jag måste säga att det känns lite
olustigt .... för mig var han nästan odödlig, han har ju alltid funnits och
inte kan han bara dö så där .. det går ju inte .. men det gjorde han.

Jag har ju i alla fall hunnit se honom live i Stockholm och det var en 3 timmars
magisk show ...så lite stolt är jag ju i alla fall. Kommer ihåg att jag köpte
biljetten 6-7 månader innan och den hängde på mitt kylskåp så varje gång
jag skulle ha nåt från kylskåpet så hade man ett fliiin på läpparna eftersom
man visste vart man skulle.

Lite bilder från Dangerous World Tour kommer här nedan och visst fan
är det synd och skam att det gick så här galet ....... !! Men karln har fått stå
ut med ganska mycket under alla år så det kanske tagit ut sin rätt ..vem vet.











RIP

Kommentera här: