God eftermiddag, snart !

Så där jag, nu har jag gjort allt som jag skrev i förra inlägget och är hemma
igen ..... usch vad det var kallt .... tur man har bra värme i bilen :-) och oj vad
det är skönt att vara ledig under veckodagarna av någon anledning så
känns dom längre än att vara ledig under helgen .... nog för att jag bara
gäst spelar i morgon på jobbet för att sedan vara ledig helgen oxå ... lyx !

Jag och Jeppsson har möblerat lite i hans "hydda"  ... vi har lyft in hans
andra soffa, tvåan som han har haft i ett av dom andra rummen men eftersom
tv.n hamnade på väggen så blev det bra med plats att sätta in den andra
soffan oxå och ibland upplevs det lite lite med en 3.a bara och då sitter ju
kompisarna på sängen och det är väl kanske inte alltid så kul men nu finns
där 2 stora soffor så sängen får nog vara ifred.

Nu är det bara att sätta igång och göra middagen, börjar kurra lite i magen
men jag har ju stigit upp tidigt så det är väl helt ok att bli hungrig nu ..... så
det är bara att börja steka lite köttfärs och koka spagetti. Här kommer lite
bilder på mitt bordssällskap för dagen. Lite väl närgången emellanåt :-)



Svårt att fota henne när hon bara vill äta upp telefonen :-)



Nästan en tugga men fasiken vad matte är snabb på att ta bort den :-(



Jag .... nähä jag tuggar inte alls på mobiltelefoner .... så det så!



Men nu ser jag väl snäll och oskyldig ut :-)



Det var min eftermiddag, nu ska jag börja laga mat och sätta söt Märta i buren
för annars är hon i köttfärsen .... hon är ÖVERALLT ! Det är som att passa ett
litet barn som precis har börjat gå, men det är en charm det oxå.



Med en fruktskål går det finfint att muta in henne :-) alla sätt är bra utom
dom dåliga.



Mums .... viiiindruuuuvvvvvooooorrr!


Ha de så bra tills nästa gång!

Tjingeling

Kommentarer:

1 Anna:

Halo

Gud vad hon är söt Märta, man ser att hon e unge ännu. Skrattade åt din kommentar, japp, det är bara och ta det coolt och tänka att det är fullkommligt normalt, så här ska det vara :) Fast inte mig emot när det är plus grader, hatar ju kylan :)

2 Kajsa:

Men så gullig hon är din lilla Märta! jag är åxå så impulsiv och vill att allt skall ske direkt medan Janne vill se tiden an...är seg alltså!

3 Kajsa:

Fy F*n vad jag har förstört mitt hår nu...skulle fixa det i rätta färgerna...varifrån beställer du dreadsen? Nu måste jag beställa såna som matchar mitt hemska hår...

4 Kajsa:

Om du ger mej din mejl adress så skall jag mejla över en bild...svälj...

5 Kajsa:

Nu har du dom på mejlen...

6 Anonym:

Halluu

Jo de funkade skit bra med schema till honom. Så är det nått annorlund som ska göras så gör jag schema så slipper han fråga. Har funderat på om jag ska göra ett på morgoenen med, det är ju samma varje morgon så skulle han slippa fråga där med.



När vi jobbar med autisterna så jobbar vi med schemor och det är ust för att de ska veta, vad ska jag göran nu, vad gör jag sen och hur länge tar det.

Kommentera här: