Gott Nytt År På Er Alla.

Jaa, då var det nyårsafton idag, tiden bara springer iväg och julen har
varit och farit men jag måste ha varit ganska snäll för jag fick så många
julklappar och jättebra klappar fanns det i dom. Allt från fälgar till bilen
till dreadsgrejjer, halsband, sladdlös dammsugare, kläder .. jaaa allt man
kan tänka sig så jag är jätte nöjd.

Annandagen var jag på statt och jag hade jättekul .... TACK MITT SÄLLSKAP
och Robban & Co var suveränt bra med den fd Idol deltagaren Robin i spetsen.



Här är dom i full gång och de var rock ut i fingertopparna .-)) lite suddiga
bilder men det var ganska mörkt och min mobil fixar inga bra foton när
det är mörkt.



Dom var jättebra.




Mellandagarna har jag jobbat men nu är jag ledig 4 hela dagar och det
ska bli så skönt. Efter jobbet igår stack vi till ikea jag och Tobbe och
inhandlade mera köksskåp och bänkskiva, jag har ju som ett dött utrymme
vid fönstret mot skogen och dit ville jag ha era bänk och skåp för jag har
så lite plats.



Den här ytan menar jag, man gör ingenting med den så hit ville jag
trolla lite utrymme.



Sagt och gjort, se vad mycket mera plats jag fick för mina grejjer :-)))



Köksön har oxå fått sig en renovering, som sagt ... vill ha mera plats.



En extra hylla på den blev det och även den där saken som hänger i
taket där man kan hänga en massa saker ... den var cool tyckte jag.




Det färdiga resultatet blev så här, jättefint tycker jag själv och tänk
att man på ca 5 timmar kan göra så mycket med lite medel och en
händig karl förstås :-))



En till bild.




Bakom köks ön.

Det är alltid kul att fixa och göra om, nackdelen är att de alltid blir så stökigt.



En bild säger mer än tusen ord :-))

Nä nu ska jag slöa slappa och slöa lite till och sätta på lite kaffe.

Avslutar med en rolig bild på Molle, eller rättare sagt hans kropps
del som man ser mest av när han sover under filten.



Hans söta bakdel :-)) och söt Alice hittar man där Molle är.

Ha nu en underbar nyårsafton, själv ska jag inte göra någonting har
inte firat nyår på många år .... vet inte varför men för mig är den som
vilken dag som helst.

GOTT NYTT ÅR SÅ HÖRS VI IGEN 2010.

Kommentarer:

1 annelie:

fick lite tips,inspiration av dina fina köksbilder.Hyllan du/ni satt på köksön var fin,vill oxå ha en sån på vår ö!!

2 kajsa:

Jättefint blev det! Bra med en händig karl men man måste ju åxå ha lite fantasi...Vet fortfarande inte hur jagvill ha det i mitt nya kök...

3 Anna:

Men vad fin du gjort i köket. Visst är den bra hyllan över köksön, ser att ni har likadana ben som vi har. När vi har bjudningar och sånt.... vilket vi nu har jätte ofta :) men när det händer brukar jag bla duka upp sallader, bröd och sånt på den. Sen går folk bara runt eftersom vi har spisen på vår köksö så tar de varm maten och allt på ett och samma ställe. Vi har då varit skit nöjda med vår hylla :)



Oh just ja, du har köpt den där lampan, jag tittade oxå på den sist vi var på IKEA, tyckte den var skit häftig. Sån skulle jag oxå vilja ha, men den passar inte n hos oss :(

Kommentera här: