Lördag kväll.

Jahapp ... det är visst helg ingen, hänger som inte med. Nu har jag
jobbat 4 helger och har 2 kvar tills jag har en ledig helg, behöver nästan
semester efter dessa maratonpass ...... skönt när vi är alla tillbaka från
semestern.

Idag slutade jag 17.00 och då känns de genast som att man har hur
lång kväll som helst, man är ju som van att komma hem 19.30 varje
dag så de kändes som skönt.

Idag har Märta fått vara en levande drake, dom är ju inne så jag var
tvungen att söka fram den och sätta på den på henne och sen gick
vi ut för att utforska marken och sen flög hon litegrann ..... häftigt.



Hon är så söt i sin sele Märta gumman.



Man får passa sig lite så hon inte knipsar av "kopplet" .... då lär man inte
le någemera. Men hon var rejält trött efter sin upptäcksfärd på gården.



Idag har de ju varit fint väder vad jag har förstått av dom som varit lediga
och hoppas det håller i sig länge till ... en lång och varmt höst vill vi ha.

Nä nu ska jag slappa lite och dricka kaffe ........ och försöka njuta lite av
Lördagskvällen, jobb i morgon igen.

ha de bra tills nästa gång.

Tjingeling

Kommentarer:

1 Anonym:

Japp, vi måste börja planera in en date snart. Vi får kolla in var vi kan klämma in det :)

Snoddar- säger bara, fy tusan så bra

Kommentera här: