Ledig dag !

Idag har det varit en bra ledig dag :-)



    min vita fara är hemma igen och den är som ny :-) och oj vad skönt att
få köra sin egna bil igen och det bästa av allt var brevet som kom från Folksam
...... MOTPARTEN ÄR VÅLLANDE TILL OLYCKAN .... det var ju nästan en
självklarhet i mina ögon men man vet aldrig hur försäkringsbolag tolkar det
men SKÖNT att få det bekräftat. Så nu är den saken ur världen.



Annars så har jag handlat och tvättat lite, sånt som man inte orkar eller ids göra
när man jobbar så nu finns de rena kläder och mycket mat i kylen :-) skönt när de
är gjort.



Har blivit övertalad att läsa Twiligtserien och har avverkat en bok, den första då och
tyvärr måste jag säga att man blev ju fast så jag beställde ytterligare två  :-)



så nu har jag något att läsa nån vecka framöver :-) sköönt för den första
boken tok slut för ett par dagar sedan så jag har inte haft nåt att läsa.



Nä nu ska jag käka mina super goda mackor .... något av en kaloribomb men
vad gör väl det, jag får väl banta lite senare i livet :-)



Ha en trevlig torsdagkväll kära vänner :-)

Tills nästa gång.

Kommentera här: