Nu ...

.... så var dénna helg gjord för den här gången.
Skönt med Måndag i morgon för sen blir jag ledig igen, man är lite helt tvärtom
när man jobbar helger för då längtar man till vardagen ;-)
Men oj oj oj vad det har varit mycket folk i farten, Lördagen var rena julhandeln.

Ang. körningen så var jag tvungen att ringa, kunde inte låta bli :-(     jag tycker
att det är länge att vänta om man måste hålla ut i ca 7 månader efter att man
har fyllt år. Kommer ni ihåg på den gamla goda tiden då kunde man välja vilken
bilskola man ville köra me ? Nu finns ju bara en och det är ju säkert det blir så
långa glapp mellan körningarna och att det tar lång tid men det är ändå irriterande.
Inge ont i bilskolan och han som driver det han är ju kanon på alla sätt men som
sagt ....... man vill ju ha körkortet snabbt och inte året efter man fyllt år :-(

Håller tummarna att det går fortare än Augusi, Jeppe skulle bli galen om han skulle
få vänta så länge han vill ju ha det till sommaren MINST. Planen var att få det innan
vi åker och det har vi sagt till honom, han har väntat länge nog tycker jag. Men teorin
kan man väl göra på andra orter än här ? har för mig att man kan boka in sig i Luleå
el Kalix, måste kolla upp det om inget händer.

Jaaa tiden går, snart är det en månad tills vi sticker till varmare land .... tiden går fort.
När vi bokade resan var det 12 veckor tills vi skulle åka men nu banne mig är det bara
5 veckor kvar ..... det ska bli så sköööönt.

Nä nu ska jag basta och sen bingen, börjar tidigt i morgon ... de är så jobbigt att vara trött.

Ha de tills nästa gång.

Kommentarer:

1 Päivi:

Har du kollat hur d e med tider för körning i Kalix- bilskola ? D e ju int såååå långt dit....

2 Kajsa:

Tänkte just skriva det. Min Jesper tog körkortet i kalix. Han fick köra i Haparanda åxå.

Kommentera här: