Idag är ....

..... Tisdag och jag blir ledig 3 dagar, alltid skönt att vara ledig
för ibland så funderar man hur man hinner jobba igentligen
för dagarna man är ledig har man alltid mycket man ska hinna
göra.

Hoppas nu grabben får körkortet snart, oj vad det har dragits
ut på tiden ... har det inte varit avbokningar så har bilen varit
trasig eller så han tiden krockat med uppkörningsdagar ... dock
inte hans egen men nu verkar det röra på sig. Halkbanan på Torsdag
sen hoppas jag att det rullar på så att han får det inom ett par veckor.



Här väntar pärlan så snällt på gården :-)



Tiden går, tänk nu har man bokat in sin semester och tänker man efter så
var det ju nästan nyss jag hade semester så huga huga vad tiden går. Nu
är det "endast" 5 veckor kvar tills vi åker till solen i 2 veckor och det var 12 veckor
när vi beställde den och då kände man att Herregud vad länge jag måste vänta
men nu har ju över halva tiden redan gött. Så nog kommer den dagen oxå relativt
snabbt, innan jag vet ordet av det så sitter vi på planet :-) snart är det ju Maj och
sen rullar veckorna på.



Nä gott folk, nu ska jag äta lite frulle och dricka mera kaffe men ska försöka att
vara lite flitigare här på bloggen :-)

Ha de så bra tills nästa gång..
Tjingeling

Kommentera här: