Måndag en ny dag med nya möjligheter !

Hej på Er.

Idag har jag varit till Luleå och tänk att alla affärer
ville sätta upp 50% lappar bara för att jag kom dit *ler*
hittade lite smått och gott så det var en givande resa
..... tack Mia för sällskapet !

Fick min nya digitalkamera idag så nu går ingen säker,
var tvungen att provknäppa lite och se hur den fungerade
och om det var lätt att ladda ner bilderna till datorn och
det var det.



Här är vårat fina gulliga hus, wow man ser ju både tid och datum !!



Våran uteplats, tyvärr så har man inte kunnat besöka den allt för ofta än :-(
men dom hade väl lovat relativt fint den här veckan va ?? Så förhoppningsvis
kan man lata sig där några dagar framöver.



Den här gamla pärlan fick en ny ägare igår och  en ny pärla anlände ........



....... Tobbe är sååå nöjd över sin nya bil, tänk så mycket han kan lasta
där bak.

Annars har jag inte hunnit göra så mycket mera än att slösat lite pengar
i Luleå men det är alltid kul att åka dit och strosa runt lite. Det blir ju mera
sällan nu för tiden, vi har ju så mycket mera här nu.

Vi håller tummarna på en fin dag i morgon och jag önskar Er alla en fortsatt
trevlig kväll.

Tjingeling.

Kommentarer:

1 catharina:

vi får hålla tummarna, men det är ganska fifint att slösa pengar när vädret inte är bra...i morgon skall jag försöka mig på att köra en trimmer, som jag inte ens lyckades få igång i dag...ugh !!

Kommentera här: