Förlåt Mia !!

Hej på Er.

Idag har jag "knöpplat" bort flätor, det gick oväntat
snabbt faktiskt .... hade ett maraton senario framför
mig men det tog max 3 timmar så var dom borta.

Jag kan inte låta bli att visa dessa bilder !!
Det kallas för baksidan med rastaflätor, MEN jag
måste ända säga att Mia är den första som jag tycker
var fin när dom togs ut. Det var ju nästan som att man
inte ville att hon skulle tvätta håret .... hon passade så
bra i det krulliga barret som kom fram vart efter.







Visst håller ni med ?? Det var inte alls tokigt med dessa lockar !!

Dax att ringa frissan kanske för en permanent !!!

Ha de tills nästa gång !!!

Kommentarer:

1 Anonym:

Nämen HEEEJ!

Vad skoj att höra av dig! Och vad skoj att du startat en blogg!

Visst får du länka till mig!

Jag lägger till dig i min rss-läsare så att jag ser när du uppdaterat.



Stor kram! Hälsa förresten!

2 Mia:

Riktigt sexigt! ;)) jepp, ska nog överväga permanent nästa gång det är dax för förändring;)

3 Päivi:

Hej Åsa ! Vad glad man blir av dina sidor. Fortsätt att skriva så håller man sej till datorn lite mer regelbundet, hahaha ! Vad avis jag blir på Mias hår ( u know why...) Men tack vare dej Åsa är jag "normal" igen !!!! ;)

Vi ses snart / Päivi

Kommentera här: